dinsdag 24 november 2015

Zara wish list

    Ik ben echt verliefd op deze pantalon.
    De kleur en het model van de broek 
    Spreekt me echt heel erg aan.
    Want hij is mooi in de taille en tot op 
    De enkels.
    
   Dit shirt is echt geweldig want het heeft 
   Een mooie split aan de voorkant tot op 
   De navel. Het lijkt me ook heel mooi
   Met de pantalon van de foto hierboven.
   Hij is ook in het grijs, donker blauw en 
   Bordeaux rood. zelf lijkt me de grijze 
   Het leukst samen met de zwarte.

    Deze sjaal vind echt super leuk.
    Want de kleur past overal bij en het 
    Materiaal ziet er ook gewoon lekker 
    Zacht uit.
    En hij lijkt me ideaal voor de koude 
    Winter dagen.

    Deze muts hoor bij de sjaal van de foto
    Hierboven. Deze muts is echt super 
    Schattig met een leuk bolletje op de 
    Bovenkant. Met deze muts kan je 
    Schattig de winter door.

    Groetjes Sebastiaan



Geen opmerkingen:

Een reactie posten