woensdag 8 juli 2015

Favoriete Kettingen


Heey!
Ik heb vandaag voor jullie een soort zelfde artikel als zondag.
Ik laat in dit artikel zien wat mijn favoriete kettingen zijn.
Ik heb de kettingen gekozen die ik het meest draag en die ik het mooist vind. 
Dus veel plezier.

1.
                                        
Bohemian ketting (Primark)

Deze ketting is zeker een favoriet van mij want hij is vrolijk en de kleuren zijn super mij.
Deze ketting is ideaal voor een festival of voor als je een feest hebt op het strand.
Ik heb deze ketting gekocht voor €6 bij de Primark.

2.
 ketting (Bershka)

Deze stevige goudkleurige ketting is super mooi en kan bijna overal bij.
Aan de onderkant zit een ringetje daar hing eerst een bedeltje aan maar die heb ik er af gehaald.
Door die 3 driehoeken aan de onderkant maakt het de ketting net wat meer speciaal.
Als ik een ketting draag draag ik het liefst deze want hij is ideaal om ergens bij aan te doen.
Ik heb deze ketting gekocht bij de Bershka in Zwolle voor €2.

3.
Choker Necklace (Primark)


Deze mooie goudkleurige choker ketting is echt iets wat je moet hebben.
Dit is naast de vorige ketting mijn favoriet.
Ik vind deze ketting het mooist als je hem draagt met een t-shirt met een hoge hals zodat de spang
op je huid ligt en de ring op je t-shirt.
Deze ketting koste mij €4.

4.
 Bloemen Choker (Claires)

Als ik een choker draag is draag ik deze.
Deze choker is heel leuk om te dragen naar een festival of als je op vakantie gaat.
Deze choker was €8.

5.
Choker Necklace (Primark)

Deze grove choker is super leuk bij een t-shirt met een hoge hals.
Meestal hou ik niet van zilveren sieraden maar voor deze maakte ik een uitzondering.
Ik heb deze gekocht voor €2.50

6.
2 subtiele kettingen (Primark)

Deze 2 schattige kettingen zijn super leuk en alledaags.
Ik draag deze kettingen bijna elke dag dus deze horen dan echt bij me favorieten.
Ik heb dit setje gekocht voor €2.50.

7.
Tattoo Choker (aliexpress)

Ik heb deze choker zonder bedeltje gekocht.
ik heb dit bedeltje eraan gedaan want dat leek me wel schattig je kan er natuurlijk elk bedeltje aan doen die jij wil.
ik heb deze gekocht voor €0,99.




  


Geen opmerkingen:

Een reactie posten