woensdag 29 juli 2015

{H&M Hoed}

Hoed (H&M)

Deze hoed is echt een Musthave in je kleding kast.
Deze hoed is me favoriete accessoire die ik in me kast heb liggen.
Toen ik deze hoed zag dacht ik deze moet ik hebben maar ik twijfelde alleen over de kleur.
Ik twijfelde over de kleur omdat er een beige rand om heen zat en ik niet wist of het bij veel dingen paste. 
Uiteindelijk ben ik blij dat ik hem heb besteld want ik draag deze hoed bijna degelijks en het past bij vrijwel alles.
De hoed is gemaakt van 100% wol en dat merk je want het is een goede kwaliteit hoed.
Er zit ook een mooie leren band om en dat maakt het nog net wat leuker.
Zoals je wel leest ben ik er echt heel erg blij mee en zal ik er ook nog wel een tijd blij mee zijn.

Gr. Sebastiaan
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten