maandag 20 juni 2016

Beauty - Simpele Daily ooglook

Vandaag ga ik mijn daily ooglook met jullie delen. Als ik een ooglook maak dan ben ik vooral van basic. Je mag hem wel zien maar moet ook niet een heftige smokey eye zijn.


Voor deze ooglook gebruik ik het I Heart Chocolate palette van het merk I Heart Makeup. Ik heb dit pallet al een tijdje en ben echt verliefd. Ik heb dit pallet sinds december en hij bevalt me prima. Ik heb al heel wat ooglooks gemaakt met dit pallet maar ik deel vandaag mijn ultieme favoriet.



- Welke kleuren ik heb gebruikt -

- Thank Friday          ( Dat is de oranje/beige kleur aan de linkerkant)
- One More Piece      ( Dat is de licht bruine kleur boven aan naast de groene kleur)
- Pleasure Girl           ( Dat is de donker bruine kleur die onder de groene kleur zit)
- More!                      ( Dat is de lichte glitter kleur tussen Thank Friday en Pleasure Girl)
- Endorphins Ready! ( Dat is de highlight kleur rechts onderin)




Op het ooglit draag ik de kleur Thank Friday en als basis kleur in de arcadeboog draag ik
One More Piece. Om de arcadeboog meer diepte te geven bracht ik ook nog de kleur Pleasure Girl aan. Over de ooglit kleur bracht ik de kleur More! nog aan voor de subtiele glitter. En dan als laatste bracht ik op het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek een highlighter aan en dat is kleur Endophins Ready!

Dit is dan het eindresultaat. Ik vind dit een super draagbare look voor elke dag en toch een leuke twist met de subtiele glitter. Denk je nou ik wil deze look namaken, Als je dan denkt ik wil hiervan een foto op insta zetten tag me er dan even in dat zou ik heel erg leuk vinden.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en dan zie ik jullie donderdag weer bij een nieuw artikel.

xxx Sebastiaan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten