donderdag 30 juni 2016

Food - Buisman Coffee Chococino
























Heey! Vandaag heb ik weer een Food artikel maar het is geen recept dit keer. 16 juni heb ik te horen gekregen dat ik ben geslaagd en daar hoorde natuurlijk een feestje bij. Ik had dus vrienden en familie uitgenodigd en had ik van een vriendin (Benice) een paar lekkere dingetjes gekregen. 1 van die dingen was deze koffie van Buisman. En daar hoort natuurlijk een review bij.
Veel plezier!                                                                                                                                                  
In de verpakking zitten 8 zakjes waarmee je de Chococino kan maken. Het is meer een chocolademelk als een koffie maar daar word de smaak niet minder van.

- Hoe je het klaar maakt -

 Eerst verwarm je de melk in de magnetron of in een pannetje.

 Dan doe je de poeder erbij en dan ziet het er misschien niet heel smakelijk uit maar dat is een kwestie van lang roeren. Als je de melk verwarmt met een pannetje dan moet je eerst de poeder in de mok doen en dan de melk erbij. Ik heb het met de magnetron gedaan en dan kan je het beste de poeder bij de melk doen.


























Als het er na een tijdje roeren er zo uit ziet dan is het goed. Controleer wel of er misschien nog klontjes in zitten. Ik ben heel erg tevreden over deze chococino van buisman. Hij is lekker en super makkelijk om te maken dus ik zeg 'YES' voor deze chococino. Ik hoop dat jullie dit artikel weer leuk vonden en dan zie ik jullie de volgende keer weer.

xxx Sebastiaan








Geen opmerkingen:

Een reactie posten