dinsdag 14 juni 2016

NEW - Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder

  
- Catrice High Glow Mineral Highlighting Powder -

Afgelopen vrijdag liep ik de Kruidvat binnen en keek ik even naar het Catrice vak.Ik was even aan het kijken en ik zag deze Highlighter liggen.Ik wist wel dat Catrice een highlighter uit had gedacht maar nog nooit gedacht die moet ik hebben. Toevallig had ik nog een Highlighter nodig dus ik nam deze mee naar huis.


 - Mijn eerste indruk - 

Mijn eerste indruk is dat de verpakking er goed uitziet. Het is niet een hele stevige verpakking maar 
ziet er wel goed uit. De Highlighter ziet er echt oprecht prachtig uit. Dus dat is een pluspunt. 


- Het product zelf - 

Het is een mooie roze kleur met een zilveren glans eroverheen. Het is een koele kleur Highlighter en daar moet je wel van houden. Ik zelf vind het geen probleem en ik ben zelf een warm type. Dus ben je een warm type kan je prima deze Highligter hebben.

- De Swatch -

Als je hem swatcht dan zie je dat hij redelijk gepigmenteerd is. En dat is natuurlijk altijd een pluspunt.


- Het uiteindelijke resultaat - 

Als je hem aanbrengt zie je gelijk een mooie glow. How minder je aanbrengt hoe subtieler hij is. Je kan hem heel goed opbouwen en dat is natuurlijk echt super fijn. Over het algemeen ben ik echt super blij met deze Highligher en vind ik dit een echte aanrader. De Highlighter is €5,- dus dat is een super fijne prijs voor onze portemonnee. Zoals jullie horen ben ik heel erg blij en wil ik bij deze het artikel afsluiten. Ik hoop dat ik genoeg informatie heb gegeven en tot de volgende keer.

xxx Sebastiaan 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten