donderdag 9 juni 2016

NEW - Zilveren schoenen


-Zilveren Schoenen-

Deze nieuwe schoenen heb ik vorige week toegevoegd 
aan mijn schoenen collectie.
De eerste reden dat ik deze schoenen kocht was voor werk.\
Ik werk in een kapsalon en de kleur thema is wit/blauw dus ik zag 
deze schoenen en dacht deze zijn leuk voor de kapslaon.
Maar toen ik ze is ging dragen om ze in te lopen werd ik echt verliefd.
Deze schoenen kunnen echt je outfit afmaken.

-Waar heb ik ze gekocht?-

Nu heb je de foto gezien en denk je zeker goh waar heb je 
ze eigenlijk vandaag?
Nou dat zal ik is gaan vertellen.
Ik heb ze gekocht bij de C&A voor €25,-
Dus als je nog op zoek bent naar een paar hippe stappers die 
je outfit echt kunnen maken?
Ga dan zeker even kijken bij de C&A.


xxx SebastiaanWittenberg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten