vrijdag 17 juni 2016

DIY - Macrame Plantenhanger


- Macrame Plantenhanger -

Afgelopen week was ik me aan het vervelen en was ik even over pinterest aan het struinen.
Ik wilde wat maken voor mijn kamer dus zocht op Room Decor Diy. En na eventjes zoeken kwam ik uit bij een Macrame Plantenhanger. Dus ik dacht dit vind ik wel leuk om is uit te proberen.

- Materialen -

Wat ik heb gebruikt is:

- Spagetti draad
- Een ring
- Een passende bloempot
- En een plant


- Waarom ik voor deze materialen heb gekozen -

Ik koos voor wit omdat ik wel van clean en strak houd. Ik heb er een zwarte bloempot gekozen omdat wit niet heel leuk stond en ik vond het contrast met dat wit en zwart wel leuk staan. Ik heb er een cactus plant ingedaan omdat ik echt houd van cactussen en omdat dat de enige plant is die ik levend kan houden.

- Hoe ik hem heb bevestigd -

Aan de hanger zelf heb ik een witte ring vast gemaakt omdat ik dat mooier vind als een houten of een zwarte. Ik heb even zitten denken over hoe ik hem wou bevestigen aan mijn plafond. En na een tijdje denken heb ik een haak in het plafond gedraaid en de hanger er aan gehangen.


- Mijn eindconclusie -

Ik ben heel blij dat deze Diy is geslaagd want dat gebeurt niet vaak. Ik vind het mooi en geeft net dat gezellige sfeertje aan je kamer. Dus ben je benieuwd hoe je deze hanger kan maken? Neem dan zeker even een kijkje op pinterest om te kijken hoe je dit zelf kan maken.

xxx Sebastiaan 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten