donderdag 2 juni 2016

Fashion - Fanny Bag


-Fanny Bag-

Deze Fanny bag ook wel bekend als heuptasje zie je 
weer helemaal terug komen deze zomer.
Het is leuk voor festivals of voor een dagje shoppen.
Het is niet alleen leuk maar ook super practisch.
Er past heel veel in en je hebt wel een tas mee maar je handen
en armen zijn vrij.
Wat wil je nog meer?


-Hoe ik er aan kom-

Ik had het gezien bij de Youtuber: Whitney valerie
En toen ik het bij haar had gezien dacht ik jeetje die moet
ik ook hebben.
Dus ik ging even een me moeder vragen of zij er
misschien nog een had en ja hoor die had ze wel.
Toen ze hem aan me gaf was ik blij maar
vond  ik hem ook niet zo mooi.
Want de letters die er op staan waren eerst geel.
Geel is nou niet echt mijn kleur dus als oplossing
heb ik er zwarte nagellak overheen gedaan.
En nu is het een super leuk tasje geworden.


-Het uiterlijk-

Hij is zwart met veel ritsen en vakjes.
Je hebt 3 grote vakken en 2 kleine vakjes.
Hij sluit met een klik sluiting.

-Waar kan je een Fannybag kopen?-

Je kan denk ik bij heel veel winkels wel zo'n tasje scooren.
ik heb ze gezien bij Kruidvat, H&M en je kan ze vast
ook wel vinden in een kringloop winkel. 

xxx Sebastiaan Wittenberg 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten